Версія для слабозорих

foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Open menu

Меню

Open menu

Посилання

 

gerb12

header logo

ukc

 

НАШ QR-кодqrcode

Вхід на сайт

Створення та забезпечення здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу, підвищення якості освітньої діяльності закладу мають бути пріоритетами для керівника та педагогічного колективу кожного дитсадка. У листі Міністерства освіти і науки України керівникам департаментів освіти обласних та Київської міської державних адміністрацій йдеться про те, як якісно організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році, зокрема в умовах пандемії.

З-поміж інших питань, про які йдеться в листі – впровадження Базового компонента дошкільної освіти, харчування дошкільнят, штатні нормативи, підвищення кваліфікації, державний нагляд, створення безбар’єрного простору та організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, протидія та профілактика булінгу в закладі дошкільної освіти тощо. Читайте всі роз’яснення від Міністерства освіти і науки України 

https://mon.gov.ua/ua/news/yak-yakisno-organizuvati-diyalnist-zakladiv-doshkilnoyi-osviti-rozyasnennya-mon

Міністерство охорони здоров’я затвердило нові протиепідемічні заходи в закладах дошкільної освіти. Відповідну постанову МОЗ розміщено на сайті Міністерства освіти і науки України.

Документом внесено зміни до низки протиепідемічних заходів. Зокрема, температуру в дітей перевірятимуть лише при вході до закладу (раніше температурний скринінг мали проводити кожні 4 години і записувати показники в журнал). Після виявлення в дитини симптомів COVID-19 у кімнаті, де вона перебувала, необхідно провести провітрювання поза розкладом та дезінфекцію висококонтактних поверхонь. Також дозволено використовувати багаторазові (тканинні) рушники та килими з довгим ворсом (раніше це було заборонено).

file:///C:/Users/Logoped/Downloads/61275606b89b5610133628.pdf

23.03.2021 року були проведені презентації-звіти педагогів, які атестуються: вихователь Мукосієнко О.М. та музичний керівник Шевчук Н.А. Творчі звіти педагогів були проведені успішно.

2
 1jpg3


«Освіта для сталого розвитку – поетапний гармонійний та збалансований розвиток                                                                   всебічно-освіченої соціально активної особистості»
Нагальною потребою XXI століття стає формування такого способу життя, який був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства. Науково-технічний прогрес, нові технології самі по собі не здатні подолати загрози, що постали перед людством. Потрібна нова філософія, нові моральні орієнтири – зобов’язання кожної людини і людства в цілому. Загалом ідеться про систему цінностей, складову культурного світобачення кожної людини і суспільства в цілому, яка не залежала б від економічних сплесків чи занепадів, зміни політичної влади, у якій би захист і збереження природи, турбота про людину, її життя і дотримання її прав вважалися такими ж важливими, як і саме життя. Саме на таких засадах сформувалося поняття сталий розвиток.
Сталий розвиток – стабільний спрямований, збалансований розвиток економічної та соціальної сфер при раціональному використанні екологічних ресурсів.05088658
Сталий розвиток охоплює три сфери суспільного життя: екологічну, економічну і соціальну, у кожній з яких визначальними є певні чинники.

Детальніше:ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ (консультація для педагогів)

Базовий компонент дошкільної освіти, що є Державним стандартом дошкільної освіти в Україні, затверджено 12 січня 2021 року.

БКДО Відповідний наказ розміщено на сайті Міністерства освіти і науки України. Нова редакція документа дозволить продовжити реформу дошкільної освіти з урахуванням наступності між закладом дошкільної освіти та загальної середньої освіти.

«Дошкільна освіта є невід’ємним складником та першим рівнем у системі освіти – стартовою платформою особистісного розвитку дитини. Затверджений стандарт забезпечить підвищення якості дошкільної освіти в Україні та приведення її до відповідності міжнародним стандартам.

Детальніше: НОВИЙ БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Діяльність дошкільного підрозділу опорного закладу «Шпанівський ліцей» у 2020-2021 навчальному році спрямована на дотримання інструктивно-методичних рекомендацій https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-diyalnosti-zakladiv-doshkilnoyi-osviti-u-20202021-navchalnomu-roci

Основні структурні компоненти місячного перспективного плану освітньої роботи з дошкільниками

План роботи (перспективний, календарний) є обов'язковою документацією вихователів ЗДО.

Календарному плануванню освітньої роботи з дошкільниками передує перспективне на кожен місяць.
Основними структурними компонентами перспективного плану освітньої діяльності є:
1. Тематика інтегрованих освітніх блоків на місяць та теми днів.
2. По 2 комплекси ранкової гімнастики та гімнастики пробудження після сну.
3. Загартовувальні процедури.

Детальніше:Методична скарбничка для вихователя

Copyright © 2024 ОЗ "Шпанівський ліцей" Rights Reserved.